15 september 2009

Bôôs...


5 kommentarer:

  1. Nu ska Erik bygga något farligt och olagligt igen...... :)

    SvaraRadera
  2. Japp, jag har en plan... ;) men denna gång har O:na bytt plats :)

    SvaraRadera
  3. Jag blir inte förvånad när du säger att du har en plan! Och inte att det är farligt heller... Men eftersom det är du Erik är jag inte orolig! ;)hehe

    SvaraRadera
  4. Jag får upp frasen "Kaos och Ordning" i mitt huvud när jag ser den här bilden. Kanske på grund av att den är så rörig och osammanhängande att min hjärna ger upp att försöka strukturera den på något vis och bara accepterar att den är som den är. Kaoset skapar ordning.

    Det här är förresten en bild som jag tror klarar sej väldigt bra med att vara i färg. Jag brukar ju ofta tycka att bilder blir bättre i svartvitt, men här är den väldigt bra som den är. Det är nog det återkommande röda som får min hjärna att klicka :)

    SvaraRadera
  5. ...och förresten gillar jag din profilbild :)

    SvaraRadera